2 multzoa - Pertsonaren nortasuna eta duintasuna

Lehen Hezkuntzako 1 ziklorako 

  • Nortasun pertsonala: ezaugarri fisikoak, kulturalak eta sozialak. 
  • Duintasun pertsonala. Norberaren kontzeptua eta norberaren balioespena. 
  • Bizi-proiektua ulertzeko moduak. Muga eta eragozpen pertsonalak, familiakoak, sozialak eta lanekoak. 
  • Asertibitatea eta pertsonen arteko harremanetan duen ahalmen positiboa. 
  • Erabaki asertiboak hartzeko estrategiak. 
  • Sorkuntza-estrategiak. Alboko pentsamendua. 
  • Sentimenduak eta emozioak. Identifikazio eta adierazpen positiboa. 
  • Enpatia. 
  • Teknika kognitiboak. Aplikazioa. 
  • Inplikazioa gure bizi-ingurunean. Alderdi praktiko eta etikoak. 
  •  Ekimen pribatua eta ekimen publikoa. 
  • Taldean lan egiteko arauak. 
  • Talde-lanaren bidezko garapena.
  •  Lanaren inguruko konpromiso argudiatuak adostea.
  •  Ikasketa- eta familia-eremuko konpromiso pertsonalari lotutako arazoak taldean konpontzea. 
  •  Norberaren eta besteen dohainak eta mugak onartzea. 
  • Besteen bizi-proiektuak errespetatzea. 
  • Pertsona gisa duen duintasunarekiko errespetua eskatzeko prestasuna. 
  • Asertibitatea positiboki balioestea. 
  • Teknika kognitiboen balioespen positiboa. 
  • Erantzukizun-sena eta ahalegin pertsonala eskolako lanak egitean. 
  • Autonomia arduratsua agindutako zereginak egitean, arauak betetzean eta erabakiak hartzean, eta norberaren ekintzen ondorioak bere gain hartzea. 
  • Ekimen pertsonalaren (ekintzailetzaren) balioespen positiboa. 
  • Hobetzeko grina hainbat motatako eskolako lanak egitean.

Comentarios